Pluggdag

Hej bloggen!
Kom precis hem från skolan. Vi fick sluta två timmar tidigare än vi skulle så hur skönt är inte det på en skala? Träffade Hannah på bussen hem och hon hade färgat håret, skitsnyggt. Jag vill också vara sååå blond. Men.. jag får nöja mig med mitt bruna ett tag till va? ;P
Nu ska jag skriva rent mitt tal, lägga till lite talspråk måste jag göra med för det blir lättare att kolla av då jag läser upp det sedan. Visst att jag ska kunna det utantill men jag måste ju ha lite hjälp, eller hur?
Efter jag skrivit det ska jag vila lite, sedan ska jag läsa min bok. Fick engelska böcker idag med och jag har två st jag ska läsa ut .. Kul? Faktiskt, de är skitbra. Hoppas jag iaf.
senare är det träning, är helt o-peppad men får ju träffa Sara och Yvvis, jej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, vad gullig du är :)

kul att se dig & prata med dig - var såå längesen!

2008-09-30 @ 19:50:45
Postat av: hannah

hehe, vad gullig du är :)

kul att se dig & prata med dig - det var såå längesen!

2008-09-30 @ 19:51:41
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0