Så less

Alltså den här dagen har varit helt åt helvete, har pratat med mina damer om saker jag måste göra och jag fattar ju att du gjort fel och man säger inte sådär om sin "bästa vän", och det är ju precis som alla säger - "att jag ska skita i det, för hon förtjänar inte ens dina tankar" och jaa i vissa fall har jag lust att göra de men vi har ändå känt varann såpass länge. Men jag orkar inte mer , jag gör verkligen inte de. så ja, jag skiter i det här nu

Jag mår verkligen så jävla kasst, jag orkar inte skriva om vad det är för ingen kommer förstå. Igår när jag pratade med kuratorn så pratade vi om en viss sjukdom som hon kan tro att jag har , och allt stämmer in på mig så vi får se hur de blir. Ska göra lite tester och sånt. Visst, det är inge allvarligt så ingen behöver ju fråga vad det är men känns lite läskigt..
Nu ska jag vila ett tag, hoppas på bättre tider sen blir det träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0