Shut down and saaaaaaaaaay

Igår blev det sent i säng igen,somnade väl runt halv 1 och det är ingen höjdare. Frös som en idiot också, fick ha två duntäcken PLUS en filt?! galet ju, det börjar bli vinter!
Vaknade för tidigt idag, så jag har haft en halvtimme då jag sitter här och jag har ytterligare en kvart kvar. Tråkigt var ordet ja.
Idag har vi projekt dag , vilket innebär att vi bara håller på med ett ämne hela dagen, 8 timmar. Jag tror det är Svenska idag, ganska kul men jag hatar det vi håller på med nu. Antiken och sånt där tråkigt ni vet?
Sen ska jag skynda mig hem och då måste jag plugga, sen så är det träning. jag är aldrig taggad på träning på tisdagar. Bläh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0