Tatuering

idag vaknade jag kl. 11, skönt att sova ut lite sådär. Jag drömde faktiskt väldigt sött och jag vaknade med ett leende på läpparna,satan i gatan vad jag glad jag var.
Jag käkade frukost (om man nu kan kalla det frukost?) sen drog jag på mig lite kläder och åkte ner på stan för att boka tatuerings tid, jag borde verkligen ha väntat tills jag blev frisk, för jag kände att jag skulle säcka ihop hela tiden. Men nej, impulsiv som jag är så måste jag få det gjort när jag verkligen tänkt ut något bra =)
Jag vet inte om jag ska skriva Wiktoria på ena handleden bara, eller skriva efternamnet på den andra handleden med. Det känns lite snyggare men det visar ju sig, alla tjatar hela tiden om att "du ska ju gifta dig sen"? Ja, men so what? ;P tror ni jag tänker byta efternamn bara för att jag gifter mig? haha aldrig :) Mitt efternamn är ju mitt efternamn och jag tänker inte byta bara för att jag blivit kär i någon kille, inte :)

För övrigt så mår jag ganska bra, träffade Frida idag och fasiken vad bra jag mår av den tjejen. Det är verkligen en riktig vän som alltid finns i vått och torrt, och det finns få av sådana kan jag ju säga :)


idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0