Världens bästa ..

Idag på svenskan såg vi på filmen JUNO, jag har aldrig sett den förr så det var ganska mys :) den var lite halvkonstig men så jävla söt. jag tycker det är så gulligt med folk som är gravida, gud vad gosigt :)
Och vi fick sluta 1,5 timme tidigare, det var ju vääääldigt uppskattat faktiskt. Så jag tog med mig tyskan, naturkunskapen, rättskunskapen och engelskan hem. Har gjort klart naturkunskapen så det kan jag sätta Check på, nu är det nog.. tyskan! Den är på torsdag och jag ska ha mvg.
Nu ska jag käka sen bege mig på träning. Hoppas Sara är där för hon lär lära mig en grej, haha.

Justja, på fredag ska vi ha klassfest och sen ska vi på Power of sound. Jag längtar grymt mycket till klassfesten faktiskt, det kommer säkert bli super! Det är lite tråkigt att inte Luddekudde och Frida är med men han är ju en busy man och hennes pojkvän kommer. Tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0