FUCK IT

TJENA !

Imorse glömde jag bort att vi hade sovmogon, så jag var vaken halv 6 och gick ut och gick då, fixade till mig och sen så kom jag på att jag kunde ju ligga och sova! Fan vad typiskt liksom .. Men äh , jag dog inte av de!
Dagen flöt på bra, hade yoga på idrotten, det är ju ap-skönt :D Sista timmen fick jag grymt jävla ont i huvudet och jag orkade inte ens lyssna på vad någon sa,satt bara i min egna lilla bubbla..

Nu har jag varit ute på en prommis, gick ner till rudan och runt den ett varv och tillbaka bara, inte så långt men det är lätt värt det, är så skönt att bara få tänka lite.
Nu ska jag på en tråkig jävla teorikurs som jag inte ens vill gå på, så jävla värdelöst. Kommer ju aldrig komma ihåg de här eller, har så ont i huvudet och kommer bara sitta i andra tankar. Men ja, vill mamma betala för att jag ska vara där så gör väl inte jag nå motstånd. Hennes pengar som försvinner bara.

Sen kanske jag drar till Lennarts och solar, sover kanske hos pappa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0