älskaaar limpan

Kvällen igår var awesome, jag kommer inte ihåg mycket men de var så grymt jäklarns kul alltså. Som vanligt är jag kass med kameran haha, men kommer nog bilder från några andra sötungar.
Alla drog ut vid 12 så då skulle jag ida och klara gå och slåss hahaha så jävla coola! Men vi hamnade i stenebergsparken där de va nå musikgrejs? sen försvann bara klara och  , alltså nä hela kvällen var så sjuk igår jag bara skrattar åt det när jag tänker påt.
Sen skulle jag och idis dra och käka men ja kunde inte , mådde så äckligt jävla illa alltså. Fyy, så kom min bästa pojkvän och hämta mig, de är grejer de :) jag älskar dig!

jag är så äckligt seg idag så det finns inte, så nu ska jag bädda ner mig i soffan med massa täcken och kuddar och se på marley and me, OM det är mys !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0