fan ..

Efter vi varit hos greenen åkte vi hem hit och käka lite kröbb sen blev de ut med båten, älskar det. Vi åkte in till gavle ån och sen till någon ö, muuums vad mysigt. Min favoritplats är havet, haha.. Blir ju härnösand nästa år troligtvis, woohooo, mer säger jag inte ;)
Sen kom vi hem och satt igång one three hill dirr alltså, så sjukligt bra !!
Ida ringde och fråga om vi skulle åka och bada imorn , fan va mys tänkte jag men så kom jag på de där jävla dumma tankarna igen, får sån äcklig jävla ångest alltså. Tror inte att de är NÅGON som fattar hur jag har det, förutom johanna. Det är lättare att förstå en situation, om man har varit där redan.

Nu ska vi fortsätta kolla, men blir tyvärr inte för sent för jag måste upp tidigt imorn..


ÄLSKADE DU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0