KEEP MOVIN' ON

Oj, när skrev jag senast haha?
Drar en liten update då, varning för långt haha ;)
Fredags blev det ferre , höll till på brynäs hela tiden, klara, anders sen patrik. Vi alla blev en aning besvikna så vi gick ner och tog lite krubb, jag åkte hem och linus mötte mig vid bussen, eller ja han skulle göra det men när jag hoppade av så började han gå hemifrån typ, inte nice.

På lördagen väckte mamma mig jättetidigt, vi tog båten ut till gävles paradis ö, eggegrund. Helt serriberri, det känns som att man är utomlands när man är där, glasklart vatten och det är så fint! Var där i fleeera timmar, badade och solade hela tiden med familjen. Då, precis då, kände jag "livet leker", jag låg och solade på en supermysig ö, med min bästa familj, har linus och alla vänner på min sida, alla finns där för mig nu ! Speciellt tack till johanna och ida!
När vi åkte hem så stannade vi mitt ute på gävle bukten och dök i från båten, det var 23 grader MITT ute på havet. Underbart! Fast, det är lite läbbigt. Det är 30-40 m djupt, man vet inte vad som finns på botten, hur många fiskar det finns under mig och allt annat, blir liiite skraj ;P hoppar upp lika fort som jag hoppar i typ haha ;)
På kvällen blev de grillat med mina damer sen hem till mig för att se på massa one three hill avsnitt, om jag är beroende?
Jag och ida gick och mötte linus sen och jag blev väl inte vidare glad , så jävla jobbigt när jag tror att det ska bli helt jävla perfekt och det slutar i katastrof. äh

idag har jag och ida bara solat en massa , så mysigt ! Vid 2 blev det moln så då gick vi in i två timmar , nu kommer snart johanna och gissa vad vi ska göra? Just det, oth ;)



can we work it out?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0