KNOCK YOU DOWN

JIHA! Jag känner mig ruggigt teknisk! Igår råkade jag lägga in bilder på ipoden, och jag ville inte alls ha DOM, så gick jag in på något på datorn och tog bort FILERNA som ska vara där, så varje gång jag bläddra ner åt bilder la den av. Idag skulle jag gå in på apple och fråga men jag glömde det, men nu ni.. wickanpickan har kirrat det all by her self alltså, jag och teknik som inte alls går ihop :D men jag har inte lärt mig hur man lägger in musik än haha , jag bara klickar och gör något och hoppas att de kommer in men de funkar ju inge bra haha..

Nu väntar jag på att limpan ska komma hem från sandviken så ska vi se på alla pirates filmer, eller alla , jag kommer somna efter en för jag är så jävla trött men inte gör de något inte.



jag längtar tills imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0