NIIRRRRBAAA

Målen med johanna gick såådär, vet iaf vad jag vill uppnå och vad jag ska göra! Vi såg på lite oth istället, awesome ;) Sen cykla jag och mötte limpan, gick runt lite. myyys!

Var dö-trött imorse när jag vaknade men åkte med bosse till volvo, satt upp alla grejer och vi gick typ 400:- PLUS! det är grymt ju, bara på ett enda företag liksom.. Sen slutade vi runt ett och då gick jag och josefine till mingel, satt där med some nice peeeeople och sen kom johanna stig green och hilding och ida. MYSIGT! Har saknat ida så grymt jävla mycket , min bästa vän, helt klart. Provade på en chailatte med , kanongott.
Gick runt på stan sen och köpte massa, en ipod, massa kläder, träningskläder och grejs från lush! Älskar den butiken, helt grym.

Nu ska jag vänta på att stina ringer så ska vi ha ett långt tjejsnack, har missat hur mycket som helst känner jag.. haha! Sen blir det linas kvällsdagbok på tv ikväll, JIHA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0