NO ONE WANTS FOREVER

Kom nästan nyss hem från läkarhuset, tog min sista livmodershalscancerspruta, haha fan va långt ord! Den gjorde som vanligt jävligt äckligt ont men de blev inge gråta haha ;) min bästaste pappa hämtade mig efteråt, tack ♥  Det gör så jävla ont i armen efteråt, värre än stelkramps och alla andra jävla sprutor uscha..

Skolan gick fort iaf, sista lektionen var på polhem och de verka super nice iaf, fick sluta runt tre.
Nu ska jag byta om till myskläder och gå och vila, tror jag har hur mycket feber som helst och vill bara dö haha, hatar att va sjuk :@ jävla linus.. haha skoja älskling ;)



bilder från turklandet,man satt typ i vattnet och doppade fötterna när man käka, as mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0