ROLIGT!

Aa, ni ser ju hur de går med mitt humör var så sjukt arg, eller ne inte arg men besviken i förra inlägget.
De är löst nu iaf, hihi.. Hatar att jag är så jävla svartis och jag hatar att jag kan skriva så jävla dumma grejer :S vadå tack för inget liksom , du har ju gett mig ALLT! bästa du.

Har precis ätit lite "kvällsmat" med mamma och bosse, vi satt och snackade om turkiet och fyfasiken vad jag längtar nu då :) det är .. 11 dagar kvar tror jag , ska bli så jäkla skönt att komma iväg. Även om allting börjar klarna upp sig och jag börjar må bättre och förstå vad och VILKA som verkligen betyder någonting så kan det vara skönt att bara dra iväg ett tag.

Ida har fortfarande inte kommit, hon är på nå bilbingo i sandviken. haha mysigt :) Tror inte att de bli nå basta-nation iaf, får bli imorgon eller nå sånt ;) båda vi är lediga från körlektioner och massa annat shit imorgon så vi hoppas verkligen på bra väder så vi kan ligga och pressa hela dagen, måste bli brunis.


finaste bästa l <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss påre <3

2009-08-04 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0