YEAH

Jag säger bara ONE THREE HILL, är det de bästa som finns eller är det? Det är helt ruggit kuuuung :D
Jag och johanna har suttit och kollat kanske 6 timmar på det idag , och vi är helt fast haha. Spolar tillbaka varje grym replik, alltså åh ;)
meen, det är nog dags för sleep nu då, vill inte för jag kommer ändå drömma om oth som jag har gjort varje natt nu haha, men jag klagar inte ! Imorgon blir det massa tittande igen, jeee ..

Vad tråkigt det känns att bara skriva att jag har sett på oth, men.. så ereee ;) eller justja, jag var ju och solade, älskar lennart. Världens bästa! Sen så åkte jag och mamsen till mormor och cutta gräset lite, finfint blev de. saknar henne btw,


min finaste L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0