yeaah

Daaamn vad trött jag är haha!
Fick panik imorse när jag såg att de va alldeles grått men jag strejka och tog tunna kläder ändå, redovisade det där och vi gick med vinst med nästan 1000:- , bra nice. Sen delade de in ettor, tvåor och treor och vi skulle gå en tipsrunda runt stan, sög totalt och vi lämna våran grupp för att käka lunch på nian istället. Sen blev de lite shopping, hittade ett par DÖ snygga skor men så fanns de bara i 36 och de skulle inte få in nya, så jag måste väl beställa, haha damn it.
Drog tillbaka till skolan och skulle göra ett transportmedel av kvistar typ, haha var ju roligt till en början men sen lämnade vi dom, jajaja.
Sen cykla vi till stan igen och kika lite, sen hem i spöregnet. INTE NICE!! har världens efterfrysningar nu, åwh.. ska lägga mig och ta en nap till maten är klar tror jag, extra mys!

Ikväll om vädret blir bättre blir de nog en lååång promenad, skönt att rensa tankarna lite. Känner mig helt jävla less på allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0