BAKIS

Jaa ni vänner, kvällen spenderades hemma hos Robban! Det var mycket mys faktiskt :) De var några tjejer där som va skitsnälla, men jag kände igen en som FAN och jag visstqe inte varifrån, förstår ni hur tokig jag blev eller ? haha :D
Vi spelade massa ölspel men jag fattade ju ingenting, vart man än kommer så är de ett nytt ölspel ju. Kan inte alla bara köra samma lika ? :D
Sen drog vi ner på stan men jag drog hem igen, extra snäll kusin som betalar taxi åt mig ;) taxi chaffören var så himla snäll , han hade varit och lagat massa grejer i vårat garage och i våra grannars och sånt där, världen är bra liten!
Men, jag är ändå skeptisk till det där med taxigubbar , de är lite läbbigt :D

Bilder kommer senare, nu ska jag sova, jag är helt bakis :(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0