BARA BEA

HEJ ! Nu sitter jag på en liiiite bättre dator iaf, dock lite segare ;)
Jag och pappa åkte till willys, jag tänkte att det var bra för mig att komma ut och se hur de kändes men oh my vad yr jag blev... allting bara snurrade :( köpte dock en hårfärg, som jag kan ha till senare om jag känner för att impuls slinga det någon dag :D På lovet kanske? ;>
Kom hem och pluggade matte, sen satte jag igång BARA BEA eftersom klassen såg den igår och jag var sjuk.. haha kass film ju :D

Nu ska jag gosa lite med valpen , han är ju så söt =) lilla hjärtat.. sen ska jag och towe se på movie, sex driver hette den tror jag ? :D haha aa får se om den är bra ;)


Kommentarer
Postat av: Malin ´

Naw va bra:)

2009-02-19 @ 16:23:42
URL: http://reegndroppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0