CANCERGRILLAR

Justja, varför jag skrev Lastbilar igår kväll som rubrik var för att jag var inne i en lastbil för första gången i mitt liv. Fattar ni hur stort de är inne i dom där "småa" grejerna man ser ? :D Fyfan. helt coolt!

Nu vaknade jag nyss iaf, sov enda till kvart över 12 så jag är stolt över mig själv eftersom jag inte tycker att man inte sover ut annars, haha! Ska äta lite skorpor nu sen så ska jag ta bussen ner till Lennarts och sola lite, extra nice :)

- går fortfarande inte att lägga in bilder -


Kommentarer
Postat av: victora

gud vilken fin header! :)

är det photoshop du kör med? :)

2009-02-28 @ 12:42:39
URL: http://missvictorias.devote.se
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

Nu är andra delen av frågestunden ute på min blogg! Och där ställde just du en fråga. Gå in och läs svaret vettja!

Ha en bra dag!

2009-02-28 @ 14:31:03
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0