LINGBO HERE WE COME

Spenderade natten med världens gulligaste och sen så i morse kom mamma och hämtade mig, hem i 110 för att jag inte ens hade hunnit packa.
Nu har jag hunnit med att duscha, fixat håret, packat ner allting och tagit ett glas oboy. Så snart kommer väl Emma och hämtar mig så drar vi till hille, sen till sätra och därefter till Lingbo där de blir middag och mys med tjejerna, sen så imorgon blir det skooooter hela dagen. Fyfan va mysigt!
Skriver jag inte imorn har jag väl ramlat ner från skotern och kört över mig själv eller något, ingenting är omöjligt :)

Nej, fyfan va jag längtar. Jag emma och josse, myyyyys :D Hörs imorgon (lovar att jag svarar på kommentaredrna då)


Kommentarer
Postat av: anna boström

nee du ja vet inte riktigt :) sjdåå?

2009-02-08 @ 17:41:19
URL: http://abostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och så var vi här igen då strupen på skidorterna hamnat i bävra. Med hjälp av din honugsnavigerade fjord kan vi lätt ta oss till en reptilerande välkänd ort. Det vore inte helt fel att heller säga att smullan uppe till höger om din ena frissade frans har en tendens att tala om för omgivning att ormskin är smaskens på bleka söndagar/ Olle Ohlander

Ålder: 43

Kön: Male

Yrke: Biolog

Hårfärg: Sandré

Ögonfärg: Baby blå

2009-02-10 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0