MOOOOOOOOOOOOOOGET

Jaa, köpte med mig en sallad från waynes och åkte upp till volvo och käkade. Sara kommer ner i lunchrummet, precis som de va i somras, vi går ner till bilhallen, precis som i somras, hon följer med mig upp genom verkstaden, precis som i somras. Helt sjukt, värsta nostalgi känslorna :D Blev skitsnack om en viss person som jobbar där och det är ju totally insane... Ibland blir man bra förvånad, du! Pratade även med Klas om sommarjobb så de är ganska kirrat, 5-6 veckor =) Dä ääää  fint dää!
Åkte sedan till Vasa och gjorde mitt tal, självklart skulle snyggaste killen i gruppen också ha rest så aa fick man stå och glo på han och pinas ;) Åkte tillbaka till volvo och såhade mamma åkt hem :@ tror ni jag var liiiite galen eller? Hon hade ju sagt att hon skulle vänta och jag hade lämnat min väska där, men som tur är så älskar Rymans morfar mig så han skjutsade hem mig, extra tääck ;)

Nu kom Johan så ska vi se på Tristan och Isolde, moget :D Men jag ställer upp -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0