TRISDAN OCH ISOLDE

Johanna gick nyss härifrån. Vi kikade som sagt på  Tristan och Isolde eftersom de var hennes läxa, och hon såg den i söndags men fattade ingenting så jag gjorde alla frågor åt henne, extra bra kompis ;)
Hon är så jävla virrig alltså, jag fattar inte ?!
Sen blev det Top model och faaan att analeigh åkte ut och faaan att mckey vann :( Hatar henne, hon har ju fan bredare käft än vad mina axlar och då är det illa! åwh blev så arg :)

Nu ska jag plugga lite sedan ska jag nog sova direkt =) Skönt .. Imorgon är det dans igen och de är skönt då jag inte tränat nå den här veckan ;O vafan äre för fel?



(struntar i att slänga in en bild för datorn är rå-seg:@)

Kommentarer
Postat av: Lina 94:a ;)

hej hej, var det roligt att åka skoter? Jag har aldrig gjort det förr och du svarade aldrig på hur det var? var det inte läskigt eller ramlade ni inte? snälla svara kramis

2009-02-11 @ 21:24:35
Postat av: grrrrreen

jaa vad skulle jag göra utan dej? <3

2009-02-12 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0