Blir en riktigt bra kväll!

HEEEEEEEJ bloggen ! Förlåt för att jag inte uppdatera idag men har inte haft tillgång till datorn :)

Dagen inleddes med ett två timmars danspass, underbart skönt och dansen är rolig. Mycket höfter ;) Vi körde även styrka och det kändes jättebra, hoppas på mycket träningsverk imorgon :) Har fått jätteont i mina leder också, tänkte smsa Ludde om hur man ska göra för att få dom bättre men jag glömde bort det så fort jag kom på det ;) Tror väl att det är för att jag dansade jazz i bara strumpor igår, inte bra :D
Sen har dagen bara flyttit på, tänkte åka hem direkt men det var så kallt så jag gick till Lido och köpte kanellängder till killarna på volvo :) Kände mig jättesnäll faktiskt, och det uppskattades! Tänk att så lite kan göra en glad :)

Nu har jag precis ätit middag med familjen, så jag ska hoppa in i duschen sen dra en snabb fix så kommer Patricia, så ska vi gå till Johanna och se på lets dance sen drar jag och pat hit och har filmkväll. Mysigt, kommer somna dirr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0