BORDERLINE

jaa, nu tror pappa att jag lider av borderline också, vad kommer härnäst ? :) Det enda jag lider av är saknad-relation-av-min-pappa, så ja nu vet ni de ! 

Nej usch, är så himla arg just nu. Möte nästa vecka med kuratorn och de på skolan, ska lusläsa hela bloggen nu och skriva ut all konkret jag skrivit om honom / hans tjej ( INGEN JÄVEL VET VEM DU ÄR SÅ DU BEHÖVER INTE BRY DIG!!!!! ) så fyyyfaaaan va jag ska gå på med allt, och fan för dig om du nekar som du suttit och gjort idag. Nu är jag jäävligt arg


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har då aldrig gillat henne ;o

<3

2009-01-22 @ 20:04:38
URL: http://reegndroppe.blogg.se/
Postat av: rockabilly babe

Jag gör inte så mkt, slapp bara. Dudå?

2009-01-22 @ 20:08:42
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att vi ska prata med en annan då kommer saker till sin rätt/kram hjärtat/ ska bli bra att reda ut ett par saker som är helt fel som inte kan skrivas här om vissa fakta som jag fick i dag

2009-01-22 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0