En trevlig surprise

Hej bloggen! Förlåt för att det varit tomt här idag men har verkligen inte orkat :( Min fot är som en fotboll och då överdriver jag inte.. Linus kom förb iaf och vi kikade på två filmer, a walk to remember var ju den bästa. Så jäkla gullig så det finns inte =) När jag kikade in på min blogg hade Patricia skrivit ett inlägg, haha sött. Alltid roligt med surprisar (?) :D haha jaja..

Idag tog jag ett vettig snack med bosse, mamma och myran om varför jag inte skriver om min pappa å hans tjej i bloggen och då sa jag; för dom inte vill det. Men egentligen, varför ska jag bry mig om deras åsikter när de inte bryr sig om mina? Så here we go bloggen, nu ska ni få reda allt! Det är absolut inte så att jag vill att ni ska tycka synd om  mig, det är det värsta jag vet. Men enda sättet att nå ut till dom två personerna är genom bloggen och alla deras "vänner" som läser min blogg ska få höra min version med. Det ska bli ett nöje =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0