Friskis o svettis

FAAAAN vilken träningsverk jag har :D det är så himla skönt, i love it. Åkte ju iväg i morse med Mathilda och Johanna och gymmade, roligast var bänkpressen haha! Jag är så jävla svag och orkar bara stången och jag får panik när de är typ 3 stycken kvar. Men tur att man har vänner som pushar, blir så sjukt taggad då :) Vi tränade i ca 1.5 timme idag igen så jag funderar på om jag ska dra dit ikväll och dra ett pass. Men egentligen borde jag plugga för jag har prov imorgon och jag kan ingenting, ska klaga nu på tyskan för att jag är så trööög. Hon borde ju lära ut bättre isf :)

Jaja, nu ska jag fortsätta skriva en jäkla uppsats grej .. :)


Kommentarer
Postat av: sanna

åh bada bada bada :')

2009-01-14 @ 18:00:43
URL: http://sanwaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0