Gårdagskvällen

Tjenare! Hoppas ni inte är FÖR bakis idag ;)
Igår så fixade jag mig jättesnabbt och åkte ner till stan för att möta Lonis, vi skulle möta en kille som skulle fixa dricka till dom men jag blev så less för han var trög i huvudet så jag åkte hem till Patricia och där satt dom och kollade på tv (?) haha.. jaa men vi körde igång lite men de va inte så supertagg faktiskt, så när josse åkte till hille blev jag ledsen :( min partypingla ju!
Vi lovade att vi skulle ta nästa buss dit men patricia pratade med någon som satt på bussen och dom hade hoppat av, men när dom kom så kom dom i bil? Fattade ingenting och blev helt otaggad för jag ville verkligen till Osten haha.
Så jag tog nästa buss dit och FYFAAAAAAAAN i helvete vad kul det var där :D Så jävla roligt och helt crazy folk. Kvällen började sådär men slutade underbart så jag är nöjd :)

När jag hoppade av bussen hemma så var de en gubbe (40 år) som också hoppade av och frågade om jag ville följa med han hem, nej tack så jag och gick iväg men han följde efter och sa jättehemska saker :'( var så jävla rädd och visste inte vad jag skulle göra.. Fan usch. Såna snuskisar borde dö. Har blivit förföljd förrut men då var de inte på samma "åka hem till han" vis, så då sprang jag in till min farbror som jagade han med basebollträ! Haha helt klockren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0