Hualigen

Har nyss kollat på Transporter 3, alltså var det den kassaste filmen eller var det?;) Jag fattade handlingen typ 20 minuter innan den slutade och jag visste redan i början att två av personerna skulle bli tsm :) Synsk.
Jag har skitont i min fot nu och jag skulle inte kunna sova med denna smärta, så mamma gav mig en sovtablett! haha jag kommer däcka på 10 min sa hon så det är väl lika bra att jag lämnar datorn och går upp och lägger mig! Lär väl skriva godnattsms till en viss person med :) Alltid lika mysigt.

Nej, vi hörs imorgon. Ska nog försöka få lite plugg gjort då! eller.. nej föresten, det är ju lov fortfarande ;)

Kommentarer
Postat av: Moni

helo, kikar in på din blogg, tänkte jag lämnar lite spår efter mig och säger att du har en väldigt väldigt fin blogg ... hoppas du får en rba söndag?

2009-01-04 @ 11:30:04
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0