Jag orkar liksom inte

Har precis ätit, och nu blir det plugga. Det är prov imorgon och jag har inte ens öppnat böckerna, känns lovande? Nja, tvek.
Förstår egentligen inte varför vi ska ha provet, det är INGEN i tyskagruppen som kan det här men ändå ska hon envisas med att ha det imorgon. Varför inte skjuta upp det till måndag då vi har hela helgen på oss och kanske kan prestera ett välförtjänt MVG istället för ett G- .. Äh fyfan va less jag är , säger som Blondinbella jag ; Man ska få välja vad man vill läsa !








 


Kommentarer
Postat av: E B B A S L I L L A P L A C E

Svar; Tack så himla mycket! ;) <33 Vad ska du hitta på ikväll då? <3

2009-01-14 @ 18:56:15
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0