Magsjuka + Handikappad wick

Om jag tyckte att min fot var en fotboll förr så är den minst två nu, vad fan är det som händer? :s
Aja, går på enormt mycket tabletter nu känns det som, riktigt jobbigt.
Pencillin tre ggr om dagen, 6 alvedon och 3 ipren, järntabletter, p-piller och b-tabletterna...

Nu har vi även fått konstaterat att magsjukan kommit hem till familjen Ahlin med, fy bubblan. jag som inte kan åka och sova hos någon annan heller :'( Jag kommer få det och det är jag säker på, mitt immunförsvar suuuuuuger och jag är så jäkla rädd nu, hatar sånt!
Nu ska vi iallafall spela Melodifestivalen, jag och myran vs mamma och bosse. Jag saknar faktiskt Johanna här, de skulle ju vara perfekt om hon va här nu :D Hon och jag mot de vuxna! då skulle man ju redan veta vilka som vann ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jaa jag och bosse menar du?;) <333333

2009-01-04 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0