TREVLIG LUNCH

Tränade imorse, var rikigt skönt och jag ökade till 21 minuter som ida lärt mig att jag ska göra ;) Sen blev de fixning och när vi kom till skolan skulle vi gå stadsvandring, runt hela stan kändes det som! Jag, jessica och Mathilda gick till datasalen och googlade på allting, extra smarta ;) Sen kom josefine och malin så åkte vi ner på stan och käkade lunch!
Kan ni gissa vad de blev för mig?;) Tonfisksallad såklart!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi slutar, ska åka och köpa hårfärg samt hårförlängning :) Lär kolla om pappa kan sponsra mig med pengar till klippning med, men de blir väl inget...

jaja, va ska ni göra idag? Nå roligt ? :)


Kommentarer
Postat av: ida

sv: va sööt du är som följer mina små tips ! :D hoppas de funkar nu då, ta 22 nästa gång !! ;)



hahaha våga våga våga ;D mjo de är ju inte de nyttigaste man kan dricka direkt, de är ju mjölk och söt syrup så man ska väl inte dricka för mkt , men ibland får man unna sig ;) erkänn du är så sjukt sugen? haha.



precis. men ändå skönt o skriva av sig. word är bra o ha asså ;)

2009-01-28 @ 12:29:04
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0