VAFAN

men åwh, vilken dålig bloggare jag har varit nu den här veckan! Har inte uppdaterat något alls känns det som :)
Men.. var ju på körkortskurs imorse och vi såg på två filmer som verkligen satt sig in i hjärtat, förstå ni verkligen hur VIKTIGT det är att ha säkerhetsbälte? jag brukar ALDRIG ha det, så jag fick mig en riktigt tankeställare. Tårarna bara rann haha..
Jag är iallafall barnvakt nu åt Louise, hon har somnat så sött brevid mig :) Älskade du. Ska väl väcka henne när bolibompa börjar, sen blir de nog sovtajm för både henne och mig :)

Kommentarer
Postat av: Gisela

hur kan man inte vilja ha bruna ögon? :O det ärju det finaste man kan ha? :O

2009-02-01 @ 02:32:56
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag tre tävlingar i min blogg, presentkort och biobiljetter står på spel ! Nya tävlingar kommer inom kort så bevaka med bloglovin´ så att du inte missar dem :)

2009-02-03 @ 10:03:57
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0