Vilken kväll!

Åh herregud, jag är så himla slut så det finns inte! Jag har mått illa exakt hela natten och vid 7 i morse tänkte jag ge upp, gick ner och la mig i min kalla lillasyrras säng och de hjälpte =)

Jesper,Henrik och Patrik kom till mig runt 3 och hjälpte mig att fixa mig, extra snällt. Sen kom Elin och fyfaan va jag också vill vara brun :D Helt sjukt vad fint det är =) Sen blev de ju ölspel dirr och redan vid 5 var jag och elin helt borta, det var skitjobbigt så jag satt och drack läsk ett bra tag. Extra moget ;) Sen rullade folket in och det var skitkul, Hella försökte lära mig pokerface dansn men jag fattade verkligen inte :D David och Philip kom förbi också och jag ska hålla koll på dig nu Philip;) Tiden gick så fort och vid  11 åkte vi ner till stan och där träffade man folk som man inte träffat på länge, alltså jag började nästan grina när jag såg Sandra, fyfan va jag saknar den tjejen! Vi stod och kramades hur länge som helst och imorgon blir de väl en tripp till Marma för att hälsa på jäntan! Efter ett tag var vi så jävla kalla tack vare all jäkla champagne som Philip sprutat ner oss med så vi drog hem och satt här ocfh prata och mös. :)

Blev inte alls mycket kort men jag bjuder på några ;




Vi körde på brillsen.

Kommentarer
Postat av: anki

ok =) nej jag är inte heller så förtjust i matte, men de lönar ju sig i längden om man angagerar sig lite =)

2009-01-01 @ 16:14:00
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0