AAAAT WORK !

Nu sitter jag på jobbet , det finns ingenting att göra. Totalt dött..
Våran "käre" IT-kille sabbade intenet för någon dag sen, alltså tog bort spärren på vissa sidor. Det är ju gött, de.
Får man lite gjort iaf ;)
haha nej men runt lunch finns det absolut ingenting att göra. Morgonen är hektiskt, först morgongodset sedan kvantgodset sedan inleveranser och massa shit. Sen blir det lugnt, och sen kommer det massa plockar!

Men .. såna här dagar är det rätt okej att jobba, såna här dagar då man bara sitter framför datorn eller tvn hemma och inte gör ett piss liksom!
Och .. nu får jag ju betalt, haha ;)


Längtar tills jag slutar, ska stanna kvar till 16.00 idag, cykla hem med mamma och sen vara med min älskade IDA =) blir bara lugnt idag, vi ska se på film och mysa bara.. Jag orkar inte festa, har ju gjort de varje helg sen ja, jag vet inte hur länge. Ska färga håret också :) Men... inte blont! nu blir ni nyfikna va, hihi ? ;)

Kommentarer
Postat av: anna

det hade jag och nu är jag hemma igen :)

2009-07-25 @ 15:03:07
URL: http://abostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0