COME AND CLEAN..

Gud vad kräfta jag blev i ansiktet haha! Vi åkte ju till solcenter för att sola, lennart brukar alltid bjussa på massa produkter och idag fick jag en som sätter igång blodcirkulationen i ansiktet(får endast ha i ansiktet) och gudars vad bra den var . Lätt nya favoriten:)
Åkte hem, och blev så jävla sugen på att köra.. så jag och bosse åkte omkring här, men det är så jävla värdelöst att bara köra liksom, haha det kan jag ju ! det är ju egentligen ingenting jag har problem med, jag vill bara träna och vara säker på att jag kan det.
Jag har alltid lagt av och sagt; nej vafan jag hatar det här, efter ett enda motorstopp. Men ALLA är ju nybörjare i början, och alla har fått minst en motorstopp :) hihi.
Så .. vi sket i att köra omrking, helt värdelöst, åkte till grannarna och hämtade en kona (säger man så, en sån där grej som man markerar iaf) och körde till en jävligt brant backe, ställde konan några dm bakom och träna på start i backe.
Jag blir så jäklarns stolt över mig själv när jag koncentrerar mig, för det är DÅ det går.
Gick toppen idag iaf, wooohoo..

Nu ska jag ta något att äta, sen kommer johanna över och det blir film idag igen! vi såg på två grymma filmer igår, ten inch hero och never back down. SE DEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0