FINASTE FRAJS

Igår åkte jag hem till min pappa, åt god mat, drack god bärs, träffade min söta faster som kommer från borås och kramades med henne. De drog till en pub , jag kom inte in haha, så jag mötte fäldt, vi drog hem till mig, kika tv sen ner på stan igen och käkade donken. mums!
Kom i säng runt halv 4 .. ruskigt sent och dåligt, eftersom de är arbetsdag imorgon och jag kommer troligen att vara död.
Idag gick jag ner och kollade om det fanns några tatueringstider och det finns en på onsdag!! så den tog jag såklart, ska höra med bossen om de är lugnt om jag kan gå vid ett på onsdag men det borde inte vara några problem:))
Min finaste frida ska följa med också, förra gången var hon ju med också och jag blir så lugn av kvinnan så det finns inte :D På tisdagen ska jag sova där, så ser vi på en bra film och gosar med svea, sen blir de jobb och så drar vi och tatuerar mig sen :D WOHOO! tack frida för att du finns !

Vi funderar på att dra en sista minuten i slutet av augusti med, känns som att allt går så jävla bra nu alltså..


bilder från helgen;



någon randoms båt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0