INREDER

TJA!
Är hos min finaste frida nu, hon har precis flyttat till en ny lägenhet så vi håller på att städa för fullt, packa upp alla kartonger och gör fint, möblerar och ja, ni fattar vinken. Det är skitroligt! Just nu håller hon på att måla och jag har precis gjort klart i köket, åh vad jag tycker de här är kul :D

Hon bor precis vid OK macken på "söder" , vid maggis ni vet? Så jag har SJUKT nära till jobbt imorn, kommer ta typ en minut haha , mne jag kommer säkert gå upp samma tid som vanligt för jag är så rädd att komma försent, ska ju gå tidigare imorgon med för att jag ska tatueras, så det blir ju åt helvete fel om jag kommer sent, lär jag stanna en timme längre liksom :)

du<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0