KÖRTEORI

MAN SKA INTE TA PAUSER, men när jag kan inte kan så lägger jag ner..
Jag försöker plugga teori, och ja, det är logiska grejer. Det fattar ju vem som helst. Men när jag vill ställa mina "varför" och "hur kan det vara så?" frågor när jag är hemma själv, vem ska svara dårååå?
Äh, jag tar det där med Bosse imorgon, lika bra =)

Ida kom förbi en snabbis, hon hade köpt VÄRLDENS snyggaste linne alltså, så jävla avundsjuk. JAG SKA HA ETT SÅNT! hahaha, hatar när jag blir frälst i saker men fy tusan vad snyggt det var :)
Nu tänkte jag lägga mig i soffan och se på film, tror att bror ville se Fucking Åmål, hell yeaaah!!


hästgnägg by wickan, lalala !

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tacktack, detsamma ;D

2009-07-22 @ 22:54:37
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0