SHIIIT !

Nu har det inte blivit några updates på ett bra tag. Men har absolut inte mått bra, och sen jobbar jag ju. Sova äta jobba, fest på helger, är väl typ det jag gör. Haha! Sicket liv va..
Nej men nu är det 7 arbetsdagar kvar, absolut nämnvärt. Fyfan vad skönt det ska bli ! Får hoppas att det är bra väder då, så jag kan sola varje daaag och bli brunis. Är för fasiken vit som en krita nu och det gillar vi inte..

Har precis käkat med mamma bror och mamma, fajitas blev det. mumsiiigt, snart kommer min bästa ida och ska hämta en klänning haha.. Lite drygt. Hon ska ha den imorgon, johanna ska ha den på fredag och på lördag när jag drar till sthlm vill jag ha den, hur faan skare här gå asså ;)


Nej vet ni vad? nu ska jag ta en powernap, medan får ni se lite bilder från helgen!


mysbild!

Haha så ful bild! hahaha jag kan inte sluta skratta :'D


tävling between me and chrsitian, haha gissa vem som vann?;)

min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0