"Du ska gå den vägen som känns bäst för dig"

Vaknade ganska tidigt, mådde absolut inte bra men tänkte att istället för att ligga inne och sura kan jag ligga ut och bli negro, älskar att vara i solen. ÄLSKAR att sola!
Johanna kom över sen också, låg och pratade och skrattade, och ibland nästan grät ja, haha ja det är ås jävla konstigt hur jag mår nu. vet inte alls vad jag vill, tänker då inte prata med någon som inte fattar hur det är heller. Äh, vet inte, tar allt det där i ett senare inlägg..

Joråsåattt, blev lite brun iaf, tänkte åka och sola solarium men blev lite röd på kinderna som vanligt haha! Så tar ingen risk, åker väl till lennart imorgon efter jobbet istället =) solen tar ju ändå ingenting vid fyra..
JAG VILL INTE JOBBA


28 arbetsdagar kvar, jiha.. jobba med sura gubbar är fan ingen hit! DANIEL kom tillbaka, jag saknar dig ju



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0