mys

Hej!
Gårdagen var huur underbar som helst, först bakade vi ju som jag skrev. Sen åkte vi ner till Chers och käka massa gott, supermysigt var det :) Så gick vi på bio, trubbel i paradiset, den var huur bra som helst! Asmysig att se nu när det är så kallt, så är dem på världens mysigaste ö liksom, tror den spelades in i maldiverna. Åh :)
Filmen var väl slut runt 11 så vi åkte ut till gårdskär då, satt och prata massa och gick väl till sängs runt 1-2, men jag var så himla rädd så somnade inte förns kl 6, inte nice!

Idag har vi inte gjort något annat än att bara dega och gått gårdskärsrundan, finns inget mer att göra där nästan haha, fattar inte hur man kan bo där =D skönt att bara ha stuga iaf, de duger för våran familj hihi..
Nu ska vi hem till mig och så kommer nog danny förbi och hjälper med mitt tal, thx m8 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0