yoyoyo

Sitter hemma hos Linus nu, han är och tränar och ingen av hans föräldrar är hemma ;O woooaa jag som är rädd för att vara hemma själv hemma hos mig haha! Tur att jag har laddat upp med lite oth, och ska se om det finns någon äppelpaj kvar sen igår! Haha, annars sitter jag nog bara kvar här, vågar inte göra så mycket annat ;) skolan gick toppen, blev lite tjaffs på lunchen men så får det vara. Jag är riktigt långsurig och kan irritera mig över saker hur länge som helst, men ja, skönt att få det ur världen :) sen hade jag körlektion, gick finemang - tyckte jag. Haha, Han sa att jag körde som en cruisare, vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt haha =) Åkte till Volvo sen och där var det roligt som vanligt ;D Daniel är så himla rolig haha! Kollade lite på inventeringen och de är vääääldans många som ska jobba alltså, jag som ville att det skulle vara några så man får mera timmar. Aja, that's life :) Roligt att få ihop lite cash iaf, det står helt still i plånkan nu alltså .. Skönt med fredag imorgon iaf, vill bara vila upp mig eftersom nästa helg jobbar jag hela helgen och den går fet bort. Ändå är jag sugen på att dra ihop ett gäng typ och åka till aqua nova i borlänge och bada, eller bara göra något kul. Åka bort för ett tag, känns som jag behöver det. Känns som att jag sitter still i en jävla cirkel hela tiden, allt går runt och runt. Gör aldrig något nytt! Vaknar, åker till skolan, slutar, åker hem, pluggar and later we say god night liksom. Passar inte för mig ;) Nej, nu ska jag sluta skriva massa trams, vill bara att limp ska komma hem så jag får pusselipussas lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0