Bless the broken road

FINALLY FRIDAY! fasiken vad skönt , ska verkligen ta vara på den här helgen. Jag ska inte dricka, alltså. Haha ;) Nej men jag känner att det är alldeles för drygt, har absolut INGA pengar, sen så åker ju jag och min bästa finaste på rockkryssning på torsdag (VAFAN SKA MAN HA PÅ SIG?!?!?!) Skitkul ska det bli iaf, haha de är så roligt, så fort jag vaknar tänker jag "6 dagar kvar wohooo"

Idag får vi se vad det blir, ska göra en fetstor tonfisksallad nu och ligga i soffan och kika på film, mys. Sen vänta till älskling slutar så blir de bio, fast jag vägrar välja men jag vill se fame såhääääääääär mycket men inte han, åwh =D Sen blir de väl bara massa mys.

Imorgon fyller min minsta kusin 5 hela år, tänk va tiden går fort. Så det är lite kalas där, följer nog med dit och kramas lite. Haha hon är så söt, förra helgen lekte vi med massa barbies, mamma pappa barn och allting, åh :) 
sen ska jag och limp vara barnvakt .. fint de :)

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0