hard wörk

tjenixen!
Sov ju hemma inatt för att jag skulle upp och jobba idag, var aaaaassvårt att sova utan linus då vi sovit med varandra mer än en månad haha. Kollade på någon film på sexan som jag inte fatta ett skit av och smsa bosse men han fatta ju inte hur man svarar, haha .. Somnade runt 12 iaf och så vaknade jag halv fem och orkade inte somna om för mammi och jag skulle åka till gymmet och träna kvart över fem, så då var jag rå pigg haha? aa träna gick bra iaf, kommer nog få träningsverk och de är fint!
Jag duscha på jobbet iaf och så gick jag runt med en turban runt huvve halva dagen, skrämde bort kunderna! ;) fick massa skitgöra, som att tvätta hyllorna, leta på etiketter osv, men jag smiter alltid undan till butiken haha, roligt där vettni  :) Eller de är bara för att dannepanne är där (den enda under 30 typ haha) :)

slutade tre och då hämta älskling mig så åkte vi till däädy cool som förövrigt blir 40 bast idaag, grattis papa.
Nu har jag och limpan nyss lagat mat (!!!!!!!!!!!) kan ni fatta det? stuvade makaroner och köttisar blev de , mumsigt.

Nu blir de väl mys tills jag slockarn, om någon timme eller så! finemang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0