MYS HELG

Hej!
Igår runt 5 gick vi hem till linus och käkade med hans familj och tomas syrras familj, hur trevligt som helst! sen spela jag, limp, lisa och simon ett spel, jag och älskling vann alla gånger ;) det var skitkul iaf! Gick hem till mig sen och barnvaktade, käkade godis och chips och såg på sunes sommar, hahaha så söt film. Jag är kär i håkan :)

vaknade ganska tidigt idag, så kollade vi på sunes jul och somnade sen i soffan tsm, as mysigt! Sen blev de köpis och ikeakorv för fulla muggar, skulle inte köpa något men behövde verkligen nya leggins och hårinpackning så de vart de, men duktigt att inte köpa nå bara för att köpa iaf ;)

Nu sitter jag hemma hos linus men den jäkeln är och duschar, ska nog springa dit och busa lite! Blir krubbelikrubb här och god efterrätt, de är fint de.. sen hem till moi och se på film, jag ska nog tvinga linus att köpa godis åt mig med. Sa jag att det är jag som är bossen i vårat förhållande? ;) mwahaha!



Just nu känns det som att livet leker, skolan flyter på, jag har världens bästa vänner, världens bästa pojkvän, bråkar ingenting med föräldrarna och allting är frid och fröjd. Blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0