whoop whoop

har precis spelat lite tvspel med älskling, men jag han klicka på en knapp så att allt försvann, då blev datorn min nya älskling istället haha!

idag vaknade vi runt 9, förbannat tidigt för att vara oss men grymt bra, skönt att ha hela dagen framför sig! har dock inte gjort så mycket, gått hem till mig, gått på prommis, spelat tv spel, laga mat, spela kort och så. Vi skulle se på bring it on filmen ikv (den som ja inte sett än) men ja lär ju jobba imorgon, fan va booring.. asså nu är det inte ens kul där , måste kirra nytt jobb asså! Så det blir tidig kväller för mi, lär antaligen gå upp fem så det känns ju sisådär roligt om man säger så!

snart kommer limpans släkt så ja lär väl ta på mig andra kläder så jag ser ut som en vettig människa, sen blir det hem och sova. mindre kul..


jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: fannie

Vilken gullig bild :)

2009-10-28 @ 01:16:10
URL: http://faanniehallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0