15 sanningar om MIG !

gör som ida, berättar 15 sanningar om mig själv!

1. Jag är så jäkla kär i min fina pojkvän, det senaste året har varit det bästa i hela mitt liv. Tack!
2. jag hatar spagetti men älskar makaroner
3. Varje gång jag gör ett arbete och skriver datum på det ändrar jag det till flera dagar tillbaka, haha!
4. Jag älskar att stå och prata inför massa människor, det är mitt sätt att "vara blyg".
5. Jag älskar att färga och klippa hår, funderar reedan på att färga om igen.
6. Jag har jättesvårt för att lita på folk
7. Jag är jätterädd , och då menar jag verkligen jätterädd för döden. Jag får panik varje gång jag tänker på att jag ska ligga nere med massa döingar.
8. Jag är väldigt lättlurad
9. Jag är GRYMT jävla svartsjuk
10. Jag har alltid behövt att gå på stödmatte under min skoltid. Jag är kass ! Det bästa beslutet i mitt liv (so far) är att jag inte valde matte C.
11. Ida Bohlin är min bästa vän, hon får mig alltid på bra humör.
12. Jag vill bli kustbevakare
13. Jag är högerhänt
14 .. och jag hatade folk förr som var vänsterhänta, jag trodde de va konstiga. Så när min kompis som var vänsterhänt skulle skriva i min kompisbok , var jag tvungen för att skriva eftersom jag inte ville att någon med konstiga händer skulle skriva där.
15. jag är sjukt mörkrädd, kan inte gå hem själv när det är mörkt.




Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHA

AHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA



nr 14 va ju klockren HAHAHAHA hur fan kan man tycka att vänsterhänta är konstiga ? HHAHAHAHA



och hur kan du hata spagetti men älska makaroner? :D

ja är helt tvärtom, hatar makaroner men älskar spagetti :D:D:D HAHAhahAHA

2009-09-25 @ 12:01:26
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0