ÄLSKADE NI

Oj, aa dagen igår var fantastisk haha! Massa som sjnög för mig i skolan, sen hem och då kom heeela feta släkten haha, alla är så virriga så det finns inte. Men söta! =) Fick massvis av fina presenter ..
Sen kom min bästa ida och av henne fick ja presentkort och sanning och konka leken nirrba. Kia och erlan kom senare ALLTSÅ VAR DE DRYGA eller hahaha höll på att dö ja ;P vill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffevill du ha kaffe aa, dryga ;)

mötte linus lite senare så fick jag världens bästa presenter hihi :) s.6 på oth och ett armband som vi har lika, älskling!! <3 vi spelade spel sen och vem var kung då, va va va ? jag var! ;)


imorse försov jag mig, vaknade 07.33 och 07.45 går bussen, JIHAAA. Slängde på mig myskläderna och kepsen, drog luvan över huvve för att ingen skulle se mig och sprang som fan , haha men jag hann iaf :D KUNG. Dagen gick fort iaf, så åkte jag ner och fika med klara och ida på mingel, var så grrymt mys älskar ER! Sen blev de lite shopping men nä måste fan köpa mer ;)

har boka tid för klippning och färgning imorn , HALLELUJAH!


sötmalin hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0