BEAT IT

Jäklar vad trött jag är, inge kul alls..
Har precis gått en prommis och käka frulle på de så nu är jag liksom klar, haha skitsegt! typiskt mig att alltid gå upp så jävla tidigt.
Igår blev det en tv iaf, blev skitbra i rummet, fast den funkar inte men de löser vi idag hoppas jag haha ;) sen flytta vi ut datorn till under trappen med, skitbra! Slipper man springa in till mallan som sket i brallans rum hela tiden liksom.


idag vet jag faktiskt inte vad som händer, kan tippa på oth. går i skolan till fem, så blire cykla hem och så.. måste sova tidigt så jag inte är lika trött som idag känner jag, inte kul. Är som en zombie liksom :D





jag älskar min linus! jag saknar dig som bara den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0