Bilder från turkiet

er nu från turkland, kollade igenom allt och jaa jag vill tillbaka. Jag älskar turkiet, nog det bästa landet jag varit i. Längtar tills jag och Ida åker, åh :) Bilderna kommer helt i olika ordning iaf ! är bilder från olika kamror sååååå ;)








blekis hahaha






ut och kika liteee

mammaaa

alltså jag lär nog säga.. all inclusive var bra de första dagarna. de är grymt att man kan hämta hur mycket bärs och cola och sånt som man vill, men MATEN alltså fyfan.. jag åt bara pommes och spagetti i en vecka och jag mrå fortarande illa när jag tänker tillbaka på det. blääääsh 
enda sättet att få upp wille ur sängen typ haha

haha "give me thaaaaa blick" sötnos! den som säger att vi är lik varandra får spö, ok?
wajki

lillebror och jag, eheheeee..
 
på väg till banan, alltså det var hur jävla ström som helst,h elt sick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0