boy, you came around.

Hahah, har fortfarande ingenting att göra. Dötråkigt. Har fixat mig klart och sådära nu, skulle kunna cykla nu så slipper jag stressa till skolan men jag orkar inte.
Det är projektdag idag men jag har ingen aning om vad vi ska göra, UF eller religion eller vad som helst, kollen som vanligt. Bara hänger med ja ;)

Ska bli så himla roligt efter skolan, ska skynda mig hem och fixa mig , byta kläder och så, så ska vi åka och överraska mammas halvbror som fyller år idag, de har ingen kontakt så vi ska bara åka dit liksom, undra hur han kommer reagera? Jag har inte träffat han sen.. jadu, sen jag var fyra kanske? Då var han bara 16 typ haha, gulligt. Hoppas de blir bra reaktioner iaf =)


Ha de braaaers!

 
haha lite mer bilder sen i somras, undra om jag ska lägga upp flera bilder ikväll kanske? sen somras? bästa sommaren var de iaf, lättttttt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0